Nu börjar ledigheten

Gårdagen var stress stress.
Och denna dagen var inte sämre.

Nätt och jämt att jag hann allt jag skulle göra innan nästa man kom.

Hann knappt hem förrän jag 10 minuter senare satt på bussen in till stan för att inhandla prinsen birthday present.  Gick en sväng inom Lindex på vägen hem. Såg tre klänningar. Köpte dem utan å testa (orkade helt enkelt inte) två passade som en smäck men de tredje ska tillbaka. Tur det kanske för ska egentligen inte shoppa men vill vara snygg imorgon när vi får gäster.

När jag kom hem la jag mig bara i soffan , svettig och tiggde om uppmärksamhet. Maten serverade sig själv framför mig och halv sov/slötittade på senaste avslittet på House/halvåt magen prinsen lagat.

Precis hemkommen från bio. Vi skulle se 3D bio "up". Mycket bra film men 3Dn var kanske inte överskattat. Hade lika gärna kunnat skippa det tyckte jag. Inte värt de extra kronorna men la men både skrattade och grät. Så klart sevärd!

Ännu en dag i rad jag inte kan hålla ögonen öppna och vill sova innan klockan är midnatt. Så mycket som ska göras bara. Hinner inte sova.

Ska fixas coh donas innan alla gäster kommer imorgon.
Ska hinna springa imorgon
Storhandla
Hinna lämna tillbaka klänningen jag köpte
Möta upp Nikki
Fixa till det med partysaker

bla bla bla.

Men det är kul saker.
Inga mer visningar denna vecka. Nästa ska vi gå på en till. Vi ger oss inte. Den jag nämde för
någon dag sen drar sig snart mot 2 miljonerstrecket. Vi har redan lagt oss.

Natti

-Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback