Halta Lottas Lammfile

Finar till sig för en härlig middag på Halta Lottas.

En gäst på hotellet som bodde i sviten förra veckan gav Halta Lottas Lammfilé fina rekommendatioer. Jag är inte den som säger nej till vitlöksmarinerad lammfile med potatisgratäng och smörslungade grönsaker

jag måste faktiskt säg att det var fantastiskt gott. Hade de inte vart så att jag vet att mammisen, pappisen och svärmor hade läst denna blogg så hade jag skrivit att de K*** i mun men låter bli det och skriver bara att det var så fantastiskt gott att de smälte i munnen och att jag till och med var å pillade i prinsens potatisgratäng (jag äter ALDRIG potatisgratäng). När jag får föräldrarbesök ska jag dra med de till denna krog. Helt klart värt den billiga penning vi la på detta ställe!


Foto: prinsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback