det blir aldrig som man tänkt sig. . .

. . .  med oss tjejer.
Vi skulle haft projekt kväll med lite vin, vilket fortsatte i att kolla igenom alla bilder vi tagit under den senaste månaden och det slutar med att vi klockan 2 på natten drog fram Linas klänningar och fotograferade och klädde ut oss. Skrattade så att tårarna rann.

Prinsen ringde. Svarade och la sen på. Hade inte tid med att prata. Måste ta massa foton innan han kommer för att hämta mig. Irriterad fick han ringa 2 gånger till för att få reda på vart vi var.

FLÅT!

Måste göras snart igen!

 

Vaknade trött som attan vid 9 tiden. Gick in till stan för att växla in mina norska pengar och lite euro. Sen till apoteket för lite gött. Funderade länge på om jag verkligen skulle orka gå tillbaka hem men när jag såg att jag precis hade missat bussen (och jag hatar att vänta) så bestämde jag mig för att gå ändå. 1 timmes promenad fick jag idag bara för det. Kanske ger mig på en joggingtur imorgon efter jobbet bara för det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback