7:40

Sharp.

Vaken.

Det var som att kroppen hade ställt in sin väckarklocka på att vakna just den tiden. Vill till mamma nu men inte så mycket jag kan göra för tillfället. Pratat lite i telefon precis.

Idag är det fullt schema som vanligt när jag är hemma.

10:00 håller tummarna
11:30 Äta lunch med pappa på golfbanan
13:00 Åka till stan och framkalla alla foton jag tagit under min vistelse denna veckan till mammisen och köpa en fin ram.
14:30 Hälsa på mammisen en snabbis.
17:00 Hem och packa klart.
17:30 Hämta lillebror
18:00 Möta upp pappa för att sen alla tre åka till mammisen.
19:00 Sen beroende på vad som händer på kvällen och hur allt ter sig så kommer jag att åka hem ikväll eller imorgon bitti.

Stressigt men min kärlek till familjen gör att det inte hinns med att känna någon stress. Pappa har bett mig att stressa ner lite med kan inte riktigt det under min Halmstadvistelse... Till helgen blir det bara slappt och mys med vänner. Viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback