efter 10 dagars semester

så var man tillbaka på jobbet igen.

Efter 4 dagar i södra sverige och 8 dagar i Stöten så sitter jag här igen.
Nyårslöften?
Njaaa. inte mer än det jag försökt leva efter förra året.
Att inte ta allt förgivet och njuta av det livet ger mig.
Inte klaga så mycket. Vi människor klagar på tok för mycket
Vi skandinaver är fruktansvärt bortskämda. Nästan så att jag skäms.

Vi har de fantastiskt bra jämfört med många andra här i världen.
ônskar vi kunde inse det. Blir lite ilsk när jag  hör hur folk klagar på småsaker.
Bekväma . Det är vad vi har blivit.

Sen kanske jag ska börja träna igen:)
Nu betalar jag 620NOK i månaden så det borde få mig röra på fettet hoppas jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback