underbart väder ute . . . NOT!



När kommer solen egentligen?
Nu har vi haft dåligt väder sen vi kom hem från Kreta. Hur ska jag då bättra på brännan?
Som jag trodde så dröjde de inte mer än en vecka innan huden faller av. Igår efter duschen så var det bara att dra med handduken över huden så försvann det bruna lagret. Får ta en ordentlig peeling av kroppen nästa gång så jag får bort allt och kan börja på nytt :)

Idag efter jobbet så är det bara å ta sig hem fortast möjligast så vi kan börja festandet. Det blir en tur på stan idag och visa festlivet i Oslo (som jag inte vart så aktiv i här i Oslo).

Lagom sliten idag då det blev lång tid ute på balkongen går.
Vi drack vin och satt och snackade tills det blev för kallt och när jag skulle bära in vinflaskan så hade man nästan klämt en hel och boxen hadde blivit mindre tung. Det var inte tanken men kul och mysigt hade vi iallafall. 6 timmar kvar på jobb sen fortsätter vi. . .


2009-05-22 @ 12:15:48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback