träningsdagbok


Jag har kommit igång med min träning och har gjort det i någon månad. Det började i
februari och har sagt men säkert blitt att det är en del av mig. Försöker med 30 minuters träning varje dag. Ofta blir det 4-5 pass i veckan på 1 timme.

Det är inte ett måste men märker hur fantastiskt jag mår sen jag började med det.

Måndag: Cykling 40 min
Tisdag: Latino danspass
Onsdag: Cykling/joggning 30 min
Torsdag: -
Fredag: - (åkte ju ner till varberg)
Lördag: joggning ute vid havet  30 min
Söndag: säkert en långprommenad innan vi åker upp till Oslo igen.

Till det här så försöker jag äta nyttigare. Kommer ihåg när jag gick på studerade på Högskolan i Halmstad. Det blev en pizza 4 gånger i veckan, 1 chips påse nästan varje dag och ändå var jag smal som en sticka. 5 år senare så går det inte att leva så.
Äter så klart fortfarande chips och godis men absolut inte lika ofta ... framförallt ABSOLUT INTE LIKA MYCKET.

2009-04-25 @ 12:22:06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback