Ton tiki, Oslo


Efter nästan en veckan ifrån varandra så bestämde vi för att göra något tillsammans bara jag och prinsen. Sen vi flytta hit för ett sedan har jag pratat om att jag vill till Kon-tiki museet. Har ofta hört att det är någonting som man ska se om man åker till Norge och i och med att det börjar närma sig slutet *snyft* av den här resan här i Oslo så bestämde vi att vi skulle åka dit.

Det var inte så speciellt som jag trodde. Trodde det skulle var som på Vasamuseet i Stockholm med en stor båt men den var inte alls lika stor. Fast de var ändå ganska intressant.



Prinsen ser intresserad ut. Trotts att jag var den som var lyrisk över att vara dä så var han mer intresserad än mig.


Stenhuvudet och jag


Ibland är han inte klok. . . det gillar!

2009-06-10 @ 20:44:42

Efter vårt historiebesök begav vi oss till Egons ut vid Sanvika och myste med två rätters. Vi är bra tillsammans :)
Perfekt med en som hjälper mig med min beslutsångets. BEställde 3 rätter och delade på den. Vad gör man inte när man älskar mat så mycket . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback