ta med jobbet ut på middag och drinkar = fantastisk kväll!



Vi hade en fantastisk kväll tillsammans igår.
Började med att vi hade bord på Olivia på Akebrygga. En nyöppnad Italiensk restaurang. 3 rätters i form av tapas till förrätt, fantastisk pasta med kantarellsås och kladdkaka med vaniljglass till. Till denna fantastiska mat så tömdes flaska efter flaska som kom in med vitt och rött vin.Detta resulterades i mycket glada kundemedarbetare som hade en toppen kväll tillsammans.

Efter att vi hade ätit så skulle vi vidare till Latter som hade stand up.
Trodde från början att jag inte skulle förstå komiken i det hela men tänkte att jag skulle göra de bästa av det. Slutade med att jag satt som ett frågetecken och LInni försökte förklara vilka alla norska människor de drev med var. När det blev paus bestämde Linni och jag oss för att gå därifrån och sätta oss i baren för prata och förstätta festande. MYSIGT: Vi är ett bra team :) När föreställningen var slut fortsatt kvällen. Skrik, skratt och en massa dans. Önskar att v kunde göra detta oftare för trivs så bra med dem men ska ju antagligen snart hem så de kommer göra ont. Träffat så mycket mysiga vänner här uppe att de gör ont å tänka på att jag måste säga hej då.

Vid halv tiden kom prinsen och hämtade mig och Linni. Tog omvägen förbi henne och släppte av henne då hon fortfarande går på kryckor. (snäll man jag skaffat mig)

Somnade som förväntat ganska fort med ett leende på läpparna. . .

2009-05-09 @ 15:22:57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback