Solen skiner över Oslo



I helgen när jag satt på balkongen och filosoferade kom jag på en sak. Vi har ju bara lägenheten i 1 1/2 månad egentligen till. Ska prata lite med ägaren av lägenheten va han tycker, om vi kan ha den juli ut eftersom vi åker hem då. Tror att det kommer til att gå bra. Då slog det mig att jag faktiskt antagligen kommer till att åka hem om 3 månader.

Göteborg. Något jag kommer kunna kalla hem en tid. Äntligen packa upp min resväska som jag burit på nå i runt 5 år.

5 år så har jag verkligen hunnit med mycket och frågan är hur jag kommer känna det efter att jag har vilat i Göteborg en tid. Om jag kommer vilja ge mig ut igen eller om jag kommer trivas. Det är bara vänta och se. . .
2009-05-04 @ 09:43:57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback