Oslo - onsdag 20.05.09

Idag är en bra dag. Idag Får jag svenska besök av en vän från Halmstad Högskola och Akademi Båstad tiden. Längtar. Det kommer blir lite fest i helgen med. Länge sen man gick ut i Oslo så det ska bli kul. Får se vart vi går någonstans . . .
Kanske hittar något nytt ställe :)

Efter jobbet blir det en snabbis hem för att sen åka hem och sen tillbaka till stan för att möte upp de på centralen (massa pussar å kramar tack :)) 

Blir nog lite reunion på balkongen hemma om vi inte blir allt för sugna på fest ikväll. Ta några glas vin/martini och njuta av varandras sällskap :)
Lagom dött på jobber nuförtiden. Börjat titta på lite jobb inför augusi när jag flyttar hem. Har ju fått intervju på en skola jag vill komma in på i Göteborg som jag ska på nästa måndag. Lite nervös för den är viktig men dumt å tänkta för mycket...  


2009-05-20 @ 14:19:49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback