livet går vidare. . .

Det har varit en återhämtnings helg.
En helg i slapphetens anda.

Har inte umgåtts med några andra än mina kombos och har knappt vart utanför huset. Detta va lite av en ofrivillig slapp helg då planerna va å umgås med kollegor men efter
insperationday i fredags så tappade jag røsten helt. Börjar få fram meningar men långt ifrån bra. Får andra uppgifter på jobbet idag som tur var.

Sitter med leende på läpparna när jag tänkter tillbaka på vilka underbara kollegor jag har. Börjat känna lite ångest över att vi antagligen kommer åka hem om mindre än 2 månader. Vi har vart med om mycket och vill vara med om mer tillsammans med dem. Lära känna de ännu bättre! Men men. . . Vem vet. Vi kanske stannar ett halvår till??



2009-06-08 @ 11:06:17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback