igår i Oslo

Älskar att jobba den tidiga vakten på jobbet (07:00-15:00) för det betyder att när man går för dagen så har man en hel timme mer att hitta på något på. Igår blev det ingen träning eller prommenad. Kan vara skönt att ha en ledig dag från det med. Drog med mig prinsen till affären för att köpa lite gott och gick hem med 1 liter jordgubbar och mjølk. Smakade fantastiskt så de lär bli något sånt på lördag med när jag ska försöka få tiden att gå innen vi drar ut till flyget.



Senare på kvällen när en kollega som hade den sena vakten (10:30-18:30) slutade drog jag mig in till stan för att äta på restaurang tillsammans. Drog till TGIF - maken till service, blev lite besviken men sällskapet var underbart. Inte setts så mycket på sistonne och hade mycket att prata om. Till det blev de lite vin och hade de inte vart för att jag skulle upp halv 6 idag igen hade vi antagligen stannat kvar lite till.

När jag kom till t-banan på väg hem så missade jag den precis och nästa gick en halvtimme senare. HÄRLIGT! Tur att man har med sig en bok vart man än går så jag fick lite underhållning.
2009-05-08 @ 08:54:04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback