snabbt stopp hos lillebror

nu ahr jag vart i mellby och haft de trevligt med farbror, hans sambo, farmor och pappa

nu ör jg hos lillebror och väntar på mamma för att fira morsdag
har precis beställt pizza.

sista dagen innan jag ska bli nyttig.
Tänkte göra som
Anna gör. Skriva i bloggen vad hon gör. Så man känner att man måste röra på sig för annars vet andra att man itne gör det. Jag har fått nog av mitt godis/äckelmat ätande.

Det märks riktigt mycket på mig nu.
Från och med nu ska jag röra på mig varje dag och försöka äta nyttigt.
lättare sagt än gjort när man har en pojkvän som älskar att gotta sig.
men sen så har han en sån ämnesomsättning som gör att han fortfarande är jätte smal..

grrrrrr

nu kommer mamma.
ha de fint
 puss puss

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jaa, det hade varit härligt, gott vin och värmande kvällssol efter en dag på stranden. Usch va jag längtar efter sommaren nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback