Mellbystrand

Morsdag.


Den stora anledningen till att jag faktiskt lämnade Oslo. Hemma över vecka för att vara med mamma när de e morsdag. Dagen är fullspeckad.

* ska ner till ica och handla blommor till farmor

* så fort pappa kommer hem från golfen ska vi hämta farmor och åka till mellbystrand för att äta middag med min farbror, hans tjej och hennes dotter.

*när mamma slutar jobba ska vi åka till lillebror och mysa under kvällen tills det att lillebror ska börja jobba




det ska bli väldigt spännande att träffa alla ner i Mellby. Inte vart där sen jag va mycket liten.
Säkert 10 år sen.
ska träffa min farbrors tjejs dotter som är lika gammal som mig.
 Ska bli kul att träffa henne eftersom jag inte har sett henne på säkert 8 år iallafall. Hon var alltid den perfekta dottern som jag avundades lite. Nu ska vi ses igen. Tycker faktiskt de ska bli kul.
lite nervös bara....




what the f**k
nu ska jag knalla ner till ICA för att handla.

de de fint. kram

Kommentarer
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life.

Jag gillade inte Sveriges bidrag men i det sammanhanget var de fan bland de bästa iaf! Som Luuk hade sagt innan tävlingen:

"Om dettaär det bästa Europa kan prestera så får vi hoppas att inte resten av världen tittar."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback