fick inte jobbet här i Oslo

de ringde vid 12 tiden idag och sa att det verkade som att de inte behövde någon som arbetade för dem längre. De hade missbedömt sig. Hur man kan göra det? Hur kan man inte veta om man behöver antälla personal eller inte?

eller så kanske de inte ville ha mig men ljög bara för att de skulle kännas bättre?
i dont know. men de kändes som att luften gick ur mig. jag som hade hoppas på dem.

men efter att pratat vidare så har jag nu fått en ny intervju.
samt att jag precis mailade Hotell Continental och bara någon minut efter det så ringde chefen upp mig.
Ha ha, snacka om snabb service.

så imorgon har jag två intervjuer som jag ska på.
Båda vill att man börjar så snart som möjligt. just nu hoppas jag med på continental
verkar vara ett underbart hotell och även om jag tycker de va jobbigt i Stöten så kna de väl bara bli bättre här?
inte alls lite intensivt samt att man förhoppningsvis inte klagar lika mycket:S

nu känns de inte som att jag har ont i magen längre:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback