faskien va ballt!

nu har jag blivit flyttad på bloggen
ser riktigt ballt ut hær inne...

glæder mig så himla mycket till helgn. bara 1 timme till sen e jag en fri kvinna.
kollat lite på olika nintendo wii på nætet.
ska køpa nær jag och Henkis kommer till sverige igen i juli.
snart kommer ju den satans alfakassan in på kontot.. bra 2 månader senare:)

massa pengar nu. riktigt glad:)
efter de kommer sista støten penningen in (semester ersættning och lite øvertid tænker jag)

pirrar lite i magen
triv riktigt bra på jobben. men de slinker in fler och fler norska ord i munen på mig.
kømmer ihåg nær jag jobbad på kreta och skrev resedagbok.  så skrev jag på skandinaviska..
de gør jag nu med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback