Hænder idag

Då va de bestæmt:

*Møta upp Liselottis i stan efter jobb
* Kolla in Aker Brygga fæstning hær i Oslo ( jag ælskar gamla byggnader!)
*Grilla med the Ax å pojkvænnen i min søta grill som jag fått i sommar gåva.
(*kanske bada*
*Ta massa kort.
 
Henke om du hinner læsa så førsøker jag få tag på dig. grrrr
ska vi bada??
ta med bikini med då=)

Ænnu en toppen dag i Oslo. Underbart væder. Njuter av den væderprognosen som visas utøver veckan. Ska in och kolla på hur de ser ut i Gøteborg under helgen med. Skulle inte førvåna mig om de ær sol i Oslo och regn i Gøteborg:S

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Om det änna vore så lyx ;) haha

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hehe neh, jag har soppan i tankar, men måste få tummen ur och handla allt jag behöver och verkligen satsa, vill inte börja och sen bara skita i det, måste vara tokladdad ;) men det kommer. I promise. Så länge får mariekex och cola agera diet haha. Underbart med pizza, det är du värd!

2008-07-22 @ 14:55:16
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Karin

jag bor i för många städer haha det är jobbigt:p men kanske hör till när man är ung

2008-07-22 @ 17:59:59
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback