ett liv på berget är faktiskt inte så tokigt.

Sitter som vanligt efter en semester och drömmer mig tillbaks.
Längtar och minns och ser fram till nya minnen som kommer tillverkas om mindre än 2 veckor. Minnen som kommer att följa med mig hela livet och föra mig närmre mina vänner och gamla kollegor.

I helgen var som sagt öppnings helgen hos ett ställe i Sverige som ligger mig mest varmt om hjärtat.
STÖTEN
Under de 2 åren jag jobbat i Söten så har de aldrig vart så bra.
Väldigt mycket snö och massa glada och underbara människor.
När man kommer till Stöten så är det att komma in i en annan värld.
Man kommer in i en liten bubbla och allt utanför lilla Stöten försvinner.
Alla problem och negativa saker och detta mycket på grund av de som
arbetar där. Tummen upp till Stöten som åter igen har lyckats med att hitta
underbar personal. Fick äran att träffa några i helgen och ser fram emot att
komma tillbaka:)


hemma efter en kall helg med nästan ingen sömn och mycket skratt.
Det är tur att Stöten alltid finns när man inte orkar tänka:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snart jul......åhhh vad skönt är trött som en gnu.

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback