hemfärd

sitter på tåget från göteborg till halmstad nu..
regn regn regn
ska jobab ute idag.

jeeeeeeij
NOT
hela helgen blir de jobb jobb.. stannar nog kvar en extra dag barar för att få va hemma och inte jobba...

så på tisdag eller onsdag blir de la att jag kommer tillbaka till göteborg..


de ska bli himla mysigt att komma hem faktiskt. 
mamma sa att vi skulle gå ut och käka på restaurang ikväll.. de brukar aldrig familjen göra. så de ska bli kul =)
och imorgo nkväll ska jag och T (kollega från kreta) ut och festa.. ska bli kul. mende får bli lkungt för jag ska jobba dagen efter....

hur härligt som helst med internet nu när jag sitter på tåg.. lite att roa mig med...  tihi

H va snäll och körde mig tillstationen så jag kunde få sova lite längre..
han e för söt
min H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback