Ett problem mindre...

Införskaffade mig för ett tag sen nya lättviktsskor som jag tränat mycket i samt även sprang i under midnattsloppet. Hade funderingar på att eventuellt köra dem på Lidingöloppet men bestämde mig för att låta bli.

Efter midnattsloppet så har jag då sprungit i mina första skor som nu blivit för tunga! Känns som två klumpar på fötterna och bara tanken på att springa med dem i nästan 4 timmar skrämmer skiten ur mig...

Tog mig in till stan för att testa ut nya skor och mina före detta plattfötter är inte så platta längre!!! Wiiii! Så idag flyttade dessa hem till mig:




Kommentarer
Postat av: Karin

Det kommer inte ta dig 4timmar...

Svar: kanske inte... men inte långt ifrån :)

2012-09-06 @ 14:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback