Ingen superwoman men nästan

När jag bokade in långpasset för idag hade jag redan lovat bort mig till långpasset för igår men jag bara ryckte på axlarna å tänkte:
-Hur svårt kan det vara? Har ju 24h vila emellan...
Svårt var det kanske inte men det var inte lätt heller. Energin som brukar finnas där var nästan som bortblåst.

Nu sitter jag helt slut med 19,5km från igår och 14km från idag i benen och njuter. Jag klarade det:) men nu blir det några dagars vila från löpningen.

Imorgon: styrketräning innan jobbet.
Fredag: mat och vin med sambo, bäste vännen Micke och hans flickvän <3
Lördag: flyttdag för svärmor (bra träning!)
Söndag: ev. lite jobb och sen SPA med sambon på Sankt Jörgens SPA <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback