Härliga energikickar!

Varit inne i en svacka. Dels för att jag vart lite dålig, lite stressad, inte fått träna och jag har intagit kost som jag vet inte är bra.

Lägg till 3 timmars lipande... nej stor bölande framför Titanic i söndags så att huvudvärken infann sig 2 dagar i rad...

Bitter.

Dagens pass med Karin var precis va jag behöver. Härliga kvinna! Solen gassade och för första gången någonsin så sprang jag i kortare byxor och utan jacka... Förlåt mig Karin för allt klagande. Jag hade seriöst hellre sprungit i minus grader och från att ha självförtroende på topp inför varvet så känner jag mig ganska låg. Så varmt å så törstig!

Men värt det. Underbar kväll!

fick bra tips att tänka på så det går säkert bra:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback