Mars 2008-2011

Tänk aktiv redan är inne i mars. Vad tiden går fort. Vart inne och kollat i bloggen från tidigare år. Bytt ort/varje år sen jag började blogga. Är jag rastlös? Kanske...

Mars 2008

Bodde i Stöten i Sälen. Andra säsongen. Träffade min sambo (säsongen innan) där 2007. många härliga minnen och vänner/kollegor för alltid.

Många Singstar kvällar med Thomas. "the greatest love of all" va favoriten.

Receptionskollegan Johanna å jag precis innan personal aktiviteten. (längdskidor upp för berget bakom skoter och restaurang i fjällstuga)

Älskling å jag efter några drinkar i fjällstugan


Mars 2009

Älskling och jag flyttade till Oslo efter Stöten. Många resor "hem" till Göteborg. Många vänner för livet. Fantastiska kollegor och en underbar arbetsplats!

Befinner oss i Göteborg för att fira en födelsedag.

En stor favorit i Oslo - beste venninen Linn Helen


Mars 2010

Flyttat till Göteborg och bor prel. i en lägenhet i andra hand bakom mitt jobb men kollar på lika lägenheter att köpa.

Letar möbler, min favorit hobby

Hittat vår lägenhet och skriver på:-)

Hänger med mina tjejor

Besöker huvudstaden och träffar guidekollega...

... Och firar Emmas födelsedag

Drar en tur till Oslo.


Mars 2011

Bott nästan 1 år i nya lägenheten i Göteborg. Har även blivit med katt.

Slingar håret för första gången

Många dagar/kvällar hemma med stumpan...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback