Konsten av vara lycklig

Det är inte jätte svårt. Men hjälp av endorfiner är jag nu hög på livet:-)

Då jag haft problem med benen i det sista så har det varit mycket fokus på att "laga" mig.
Om det nu är benhinnorna eller inte är jag inte säker på men OM det är det så finns det olika saker att tänka på:
*fel skor
*för mycket träning för snabbt
*för lite styrketräning
*för lite variation
*för hårt underlag

I mitt fall så älskar jag mina skor och det känns som om jag springer på moln (bra det för de är de dyraste skorna jag köpt).

Men jag känner igen mig i att jag chockade kroppen med att köra på för mycket i början och har även inte lagt fokus i att utöva så mycket styrketräning så att kroppen orkar springa länge.

De senare veckorna så har det varit 2 styrkepass i veckan men mycket fokus på bålmusklerna. Känner mig mycket starkare och redo för att testa kroppen!


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så bra!

2012-03-29 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback