Helgen gick fort...

Tiden har bara flugit förbi.
Hämtade upp Linni sent på fredagkvällen och vi åkte hem till mig för tacos och vin. Massa catching up då det var 2 år sen sist.
Vi gick igenom alla foton, filmer vi gjort (ja vi har tokat oss mycket framför kameran. Övervägde att lägga upp en film när vi var i Danmark och var övertrötta och spelade in en "dokumentär" om danskar, men kom fram till att folk måste tycka vi e ännu galnare), kollade på musikvideon mitt gamla jobb gjorde under en personalfest och pratade massa minnen.

Lördagen bestod av shopping och kvällen blev det tjejkväll med söta Karin och hennes vän (äntligen fick jag träffa tjejen jag hört så mycke om). Det blev Melodifestival tittande till Karins förtret men hon tyckte nog det var kul även om hon inte gärna erkänner. ;-)

Slappade i soffan hela dagen idag innan bussen gick tillbaka till Oslo. Gonna miss you!

Då jag helt missat att ha med mig kamera i helgen och jag inte känner att världen är redo för våra sjuka dokumentärer så bjuder jag på bilder från en lönningspils (varje fredag efter löningar samlas de som vill från jobbet och tar en öl.... Eller flera). Året är 2009 och månaden är september. En månad efter att jag flyttat till Göteborg så saknade jag alla så mycket att jag åkte för att säg hej:-)



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hahaha! Den där kvällen är fantastisk :)

Det var då LH blev lite väl överförfriskad och sa: Aj lööööööööv joo :)

2012-03-12 @ 08:23:16
Postat av: AL

Det var en av de härligaste kvällarna i Oslo. Vill komma upp snart igen! Hörde att du ska vara i Norge i sommar Gabbs?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback