Bara för att hålla mig igång:-)

Snabbt som attan närmar sig Göteborgs varvet och mitt lugn jag en gång hade har övergått till smått nervös/hysterisk.

Orka springa 21km.... Orka!

Försöker förtränga mina tankar och en dag som denna längtar jag efter att komma ut och njuta av solen och vårvädret. Härliga sol!

Trotts min panik över varvet så kunde jag inte motstå att betala anmälningsavgiften till blodomloppet här i Göteborg precis. Mest för att hålla igång lite.

Då blir det mitt 4 "lopp" i år:
* seedingloppet, 25 mars, 10 km
* vårruset, 7 maj, 5km (kan inte räkna det som ett lopp men räknar det som uppvärmning inför helgen)
* Göteborgsvarvet, 12 maj, 21 km
* Blodomloppet, 4 juni, 10 km

Funderar på att anmäla mig till ett maraton (Stockholm Maraton??) men ska utvärdera det EFTER varvet. En vision är New York marathon men än så länge långt borta:-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback