2012-03-18

Jag håller på bli tokig...

1. Jag har tappat bort min plånbok. Finns nog inte värre. (jo att tappar bort mobilen!) så igår tillbringade jag kvällen att spärra kort och beställa nya. Så onödigt! Det tråkiga/typiska är att den tappades mellan busshållsplatsen och jobbet vilket betyder 100 meter. Puts väck!

2. Jag vill inget hellre än att springa men det gör så ooootroligt ont i benet!

3. Lisa är långt bort men vi ses till helgen. Så sällan i huvudstaden men nu är det köpt biljetter för mig och sambon upp på fredag. Vackra vackra Lisa!



sommaren 2008 på vår stora takterrass i Oslo



Sommaren 2008, Oslo, Obligatoriskt toa-foto


Spanien 2011

Spanien 2011

Oslo 2008



Oslo 2008 (Oscar klippte hela tiden av benen när han tog kort så
vi visade hur man gjode för att få med fötterna)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååh! Vilka minnen! Saknar värmen otroligt mycket när jag ser bilderna.

Tack för besöket! Nästa gång får vi kommer ner till er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback