15.27 km - 1:35 h

Älskar att börja veckan med långpass:-) Måndagen sätter ribban. Förra veckan körde min vän och löparkompis Vasaloppet så sprang några km på bandet samt en timme step men nu är hon hemma igen så långpass it is:-)

15km blev det och jag är stolt:-) Var inte trött så hade säkert orkar mer men jag var så törstig. Det märks att plusgraderna gör sitt. Nästa gång blir det vätskebälte ... Och ännu ett distansrekord;-)

Nu sitter jag i soffan helt slut. Underbart!
"Ledig" idag så nu väntar skolan och sen jobb.

-A

Mars 2010 - innan en vårpromenad

(såg inte Henrik först, sen kunde jag inte låta bli att skratta)

 


Kommentarer
Postat av: Elinpelin

Jag blir lite avundsjuk när jag läser, har inte prungit en längre sträcka än en mil sedan ja jag vet inte om jag någonsinn har gjort det. Det börjar bli dags. Lura gärna med mig någon gång!

2012-03-08 @ 15:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback