Så j*vla stolt!

Fick med mig kollegan ut på en löptur. Jag har minsann sett att hon börjat tröttna på mitt eviga tjat om min kärlek till löpningen. Efter (förvånansvärt lite) övertalning fick jag henne att lova några turer med mig.

Första gången var idag. Efter att hon slutat jobbet ringde jag på hemma hos henne.

Grymme tjejen körde på i en halv mil!!!!
5,4 km för att vara exakt!!! Mer än jag planerat! Mer än jag sprang min första gång!!
Haft en galet bra "lärare" i Karin när jag började springa så hade många visdomsord i huvudet.

Om några turer kanske vi anmäler oss till ett lopp??? Ska kanske bjuda på vin (som Karin gjorde när jag bestämde mig för Göteborgsvarvet) innan jag tar upp det igen ;)

Wiiiii!! Meer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback