Nytt år nya möjligheter

Det har vart ett slappt slut på 2011. Jag var dålig i halsen veckan innan semestern och sen var det lugnt i 3 veckor.

Dags att ta nya tag.
3 pass de kommande dagarna är redan inbokade. Vill inte köra slut på mig första veckan. Men sen blir det all in igen. 4 månader kvar tills starten på Göteborgsvarvet. Måste skärpa till mig!

Det peppade lite när jag inte skämdes över bikini kroppen längre i Filippinerna. Nu vill jag bara bli starkare och få tillbaka suget efter att röra på mig (det verkar ha försvunnit under semestern)

 


Kommentarer
Postat av: K

du är sjukt snygg!! Herregud vilken kropp du har kvinna!



Och det är sådär med träningen, jag är likadan.. kan räcka med att vara sjuk en vecka så måste man tvinga ut sig de första passen... som tur är kommer man snabbt in i rutinen :-)



Ser fram emot imorgon!!

2012-01-08 @ 14:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback