Filippinerna

Jag har så mycket bilder jag har velat lägga upp från min resa. Tiden har bara inte räckt till att sätta sig vid en dator (annars använder jag alltid mobilen/ipaden). Men nu är jag hos mamma i Halmstad och hon har alla mina bilder på sin dator. Ska träffa Nikki för en fika nu medans mamma är på jobbet men det är inte förrän om en timme så hinner lägga upp några bilder...


Saknar dem varje dag. Önskar att jag kunde vara där oftare och nu dröjer det nog 2 år tills nästa gång.
Men den som väntar på något gott....



vi är ute på en prommenad runt huset och hittar en get. Min kusin blir lite rädd men blir lugn för att jag ville klappa.



Utflykten runt släktens gröder



Favoritdrycken när jag var yngre. Boku - ung kokosnöt



Så här ser det ut när man ska fixa ström till huset



Vi hälsar på Kusinen på hennes skola. Hon tycker det är lite pinsamt när 5 vita människor dundrar in och skapar så mycket uppmärkamhet. Men är man släkt så är man ;)



En lektionsal



Datorsalen - 5 datorer... på 2000 elever... TVÅTUSEN elever!



Min älskade morbror som vi bodde hos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback