Perfekt start på veckan!


AL o karin säsongar i Bad Gastein 2006

Förra veckan var en riktig slappevecka. Skyller på att det va sportlov här i Göteborg och jag hade inte skola så jag blev lite slapp. Men efter att ha prata med Karin idag så får jag nog erkänna att min kropp antagligen behövde vila. 5-6 pass i veckan (ibland 2 timmar långa pass) ta mycket på kroppen.Men Jag måste faktiskt erkänna att jag hade väldigt mycket ångest som inte hade orken att ta mig iväg på något av mina planerade träningspass. Hade alltid någon anledning. Inte ens att komma iväg på step var kul. Men samtidigt verkar det som att jag behövde vila en vecka för nu e jag tillbaka!

Mer pepp än tidigare:-)

Började veckans träningspass med underbara Karin. Hon har vart lite dålig förra veckan så vi ha inte setts på 2 veckor. Det finns knappt något härligare än att springa och prata med henne samtidigt. Tiden bara springer iväg (bokstavligt talat)! Helt plötsligt så hade 7km försvunnit och vi sa hej då. Rastlös som jag är (så skönt att Karin också förstår vad det innebär) så orkade jag inte vänta på spårvagnen så sprang 3 km till så fick jag iallafall in milen idag. Ganska så nöjd då det var på min miltid och jag anstränger inte mig jätte mycket.

Om en vecka ska Karin utföra första delmomentet i Den svenska klassikern. VASALOPPET. Jag ska säg att jag är stolt som en kossa är över kalven när det ställer sig på sina ben för första gången (ehm???) om ni förstår hur jg menar. Men jag har sett hur mycket hon har utvecklats och följt henne sen första träningspasset inför klassikern. Inne flera ggr om dagen på hennes blogg och passar alltid på att hinna träna med henne när jag kan.

Du är awsome!
Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback