13.5km - 1.20 = mil tid

Hade äran att springa med Karin och Jenny igår. En härlig känsla att vara ute. Det tog 1 km att bli varm enda ut i fingerspetsarna men det var underbart.

Alltid lika svårt att springa förbi min lägenhet. Speciellt när benen och mina fysiologiska behov börjar skrika efter 11 km och vi springer förbi mitt område. Vände efter tillbaka när vi kommit upp på bron. Det blev inget distansrekord igår vilket jag hade hoppats på. Bara 1.5 km till så hade allt över det blivit distansrekord men får vara glad att jag iallafall kom 13.5km och att jag sprang på min mil tid.

Sitter och tittar ut och hela kroppen värker. Anklarna skriker. Men vilken skön känsla att man har rört på sig :-)

-A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback