Lever jag???

Crossfit stod det på dagens schema. Utvärdering...?

Vet sedan löpningen att man kan mer än vad huvudet säger åt en. Man orkar alltid lite till. Crossfit är ännu en sak som bekräftar det:

*Antalet armhävningar som gjordes idag var så många att jag inte ens orkade hålla uppe mig själv, armarna bara veks.
*kettlebells (som för övrigt var första gången) svingades och härlig värk i bålen skapades. Håller verkligen tummarna för olidlig träningsvärk där imorgon.., pleeeease!!
*svetten rann (inte små droppade utan forsade snarare)

Blev så inspirerad av tränarna och de andra 14 som tränande med mig. Alla peppade varandra och jag ville verkligen inte fuska (ja för jag är en lat jävel) inte den här gången... Kroppen skulle minsann få veta att den lever!!

Efteråt gick det knappt att schamponera håret. Nu ska jag sova och vakna tidigt imorgon innan jobbet och njuta av träningsvärken!!! Wiiiiiii!

Mer crossfit åt folket!
Ps. Karin du hade gillat att plågas på det här sättet ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha! Det hade jag förmodligen ;-)

2012-08-29 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback