Imorgon:preikestolen

Imorgon är det tidig uppstigning (jiiippiiii för mig och mindre gött för sambon) för att åka 23 mil (bara 3 timmar enligt gps). Då når vi Jörpeland och inte långt från Preikestolen.

Att jag är exalterad missar nog ingen som är med mig just nu. Packat klart och så att vi bara ska kunna gå upp och käka frukost och sen dra vidare. Till och med lagt fram förslaget att sova i vandringskläderna så man slipper ta på sig dem och BARA gå ner till frukosten men fick avslag på det.

Vädret ser bättre ut än igår som visade ösregn hela dagen. Nu duggar det bara men det enda som kan stoppa mig imorgon är dimma på toppen...

Tur man man tog sig något glas vin så man somnar annars hade jag snackar hela natten om vad som komma skall:)

Suttit inne på instagram och söker man på #preikestolen får man upp fantastiska bilder så som:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback