Långa intervaller på cykel

Sitter helt förstörd i soffan. "Skönt" förstörd om det går att säg så...

Hade en dejt med Karin på gymmet idag. 50 min intervaller... Jag har längtat efter intervaller så det var med en blandning av skräckblandad förtjusning jag satte mig på cykeln.

Karin har förmågan att peppa mig som ingen annan kan. När jag känner att jag inte orkar mer finns hon alltid där. Hon behöver egentligen inte säg någonting men hon inspirerar mig så att jag bara vill fortsätta även om jag någon sekund tidigare inte hade energi kvar.

Fick bra tips om min benhinna också så nu är det operation fixa benet. Det gör INTEN ont när jag springer men värken finns när man trycker på benet. Så fram tills lördag är bland annat voltaren och jag bästa vänner. Roligheter med Karin (21,1 st roligheter) planerade på lördagen som jag inte vill missa.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen... Alla borde ha en egen Karin. Både när det kommer till vän och träningsdejt!

Kärlek!


 

2008

 


Kommentarer
Postat av: K

Fina, fina du! Det finns ingen som dig! Är så tacksam över att få kalla dig min vän! Envis som synden och en vilja jag aldrig sett- du är så jävla bra! Ser fram emot lördag :-) puss

2012-04-12 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback