Träningsplan

Min söta och inspirerande vän Karin (som snart ska börja träningsblogga) tipsade mig om en sida: http://my.asics.se/my/plan/.
Redan gått in och registrerat mig och det är en lycklig AL som tittar på asics nya träningsplan för mig. De är helt plötsligt kul att sprina. Hr kan det vara kul när jag tidigare avskydde det? Men jag är glad att jag känner så. Karin är så bra på att peppa och självklänslan blir bara bättre och bättre.
D känns fantastiskt att vara igång med träningen igen. 4 ggr i vecken känns lite ibland då jag helst hade velat träna varje dag men jag får nöja mig med att göra det nu. Måste springa någon gång med utöver de passen jag bokar in så det kanske blir 5 ggr i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback