nytt i lägenheten

I somras blev de en vända till Gekås och igår så tog vi en planerar tur till Ikea.

Vi har bott i vår lägenhet i över 1 år och har fortfarande inte kommit jätte lång ti lägenheten men nu börjar vi känna att det är kul å fortsätta.

Lampan står nu i vid min sida av sängen i fönstret. Tillsammans med den så ser ni min älskade Ipad 2 där jag har allt. Kalender, anteckningar, spel, bloggar, träningstanker, resultat osv.

Under ipaden så finns mitt smyckesskrin som jag verkligen behövde. Organiserat är livet :)

Ovanför skrivbordet så finns nu två hyllor men mappar och lådor. Förvaring är vekligen något jag brinner för. Fråga mig inte varför. Prinsen brukar mest sucka när jag kommer springande i butiker med nya korgar i händerna. Tur att han stoppar mig annars hade vi haft så många korgar i lägenheten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback