Mål!

Mitt mål med livet är att vara lycklig.

Lycklig över hur jag tillbringat tiden i mitt liv.
Lycklig över hur jag är som människa
Lycklig över valet av vänner.

Jag ÄR glad över alla mina beslut jag tagit.
Misstag gör jag ofta (klantigare än mig vet jag inte om man hittar) men allt jag gjort har format mig till den jag är i dag. Mycket stolt över hur jag blivit.

Men någon som jag måste bättre mig på är min träning. Jag har blivit lat. Eller bekväm som jag brukar ursäkta mig med när jag åter igen avbokar ett träningspass. I och med den här starten på bloggen så ska jag ta tag i mitt liv.  Jag råkar tycka att mat är det godaste som finns men tack vare det så har jag också gått upp 10 KG sen jag bliv tillsammans med min sambo för 4 år sen.

Nu har det gått så långt att jag inte orkar med mig själv och det gör mig ledsen. När jag var yngre tänkte jag aldrig över det jag stoppade i mig. Förstod aldrig varför hysterin att man skulle vara smal fanns. Men det börjar jag förstå nu.

Träning för mig betyder hälsa.

Nu när jag inte tränar längre är jag ofta trött, orkar inte lika mycket längre och är ofta sur och grinig. Därför den här nykicken.

Dock tror jag inte på att man sätter långsiktiga mål när det kommer till träning. Börjar lie i taget. De närmsta 2 veckorna så ska jag försöka gå till gymmet 3 dagar i veckan och inte äta godis/dricka läsk.

2 veckor
14 dagar

det borde väl inte vara några problem??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback