gårdagens usch

 

Vet inte va de var med mig igår. Måste ätit ngt konstigt för jag blri bara sån när jag jag gjort det. På 2 röda så fick jag feber på jobbet igår och sen kändes det som om knivar högg i magen. Gick dubbelvikt hela vägen hem från jobbet och däckade i soffan när jag kom hem (men söta Lucia i min famn). Sen var jag sängliggandes hela kvällen och tydkte synd om mig. Hade de inte vart för att prinsen satte på datorn så hade jag legat och stirrat i väggen hela kvällen för orkade knappt vända mig i sängen.

 

Såå ynklig.

 

Idag är det lite bättre. Fortfarande lite feber men det är inget som lite alvedon klarar av att hantera. Hemskt att säg men jag har inte tid att vara sjuk. Ska klippa mig idag. Sen ska jag till jobbet och där ligger en del saker och väntar på mig så det är bara att masa sig iväg. Vila kan jag göra en annan gång. (typ i december/januari i Fillipinerna :)

 

Älskar att var piggare så nu är det bara att rycka upp sig, svälja alvedonen och sticka iväg till stan coh fixa till ruffset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback