Filippinerna i mitt hjärta....

Min mamma är från Filippinerna så när jag var yngre försökte vi åka dit varje eller vart annat år.

När jag blev äldre så hade jag inte råd att åka med men förra året bestämde jag och min pojkvän oss för att vi skulle åka.Det var så underbart! Få visa honom den delen av mig som han inte sett. Och få visa honom Filippinerna var fantastiskt. Alla skillnaderna. I år åker vi igen. Det blir nog sista gången på ett tag. Det finns så många andra ställen vi vill besöka men jag vet ju att Filippinerna finns kvar. Samt min söta släkt (vad jag saknar er!)

Nu är det mindre än 4 månader kvar tills vi åkte till Filippinerna igen. Tiden har gått fort. Tyckte jag var i Filippinerna nyligen. I år ska även prinsens mamma följa med. Ska visa henne hur mammas släkt har det (vi ska bo i mammas hus) sen ska vi åka och bli turister på kända Boracay dit det verkar som att alla åker :)

17 veckor kvar
(mindre än 4 månader....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback