Pulsklocka beställd!

Trodde inte i min vildaste fantasi för två månader sen att jg skulle vara intresserad i en pulsklocka.

Varför liksom? Vem bryr sig om puls??

Men nu två månader in i träningen så känner jag ett behov och en inre lycka nu när jag beställt hem en:)

Efter mycket googlande om pris och olika tester och rekommendationer så har jag nog hittat min klocka. Om en vecka förenas vi och ser till och med fram emot att springa utomhus (vet inte varför men jag gillar inte när folk tittar på när jg springer... Galet jag vet)

Så från och med nästa vecka ska jag kolla pulsen hela tiden... Det kanske finns intressantare saker att göra kan man tycka men jag längtar!

-A

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh! Vad roligt :-) Blev det en 305:a?

2011-10-21 @ 13:53:24
Postat av: AL

ja de blev de. Hört mycket bra om den så hoppas att den duger för lilla mig :)

2011-10-21 @ 14:40:06
Postat av: Karin

Det är den jag har :-) (och Pau och Johan) Jag tycker den är grym!

2011-10-21 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback