Uppvärmning inför finalloppet

Laserdome!

Jag vet inte om jag skulle klassa mig själv som att vara grym i laserdome egentligen.

Jag har det som krävs :
*grymt tävlingsinriktad
*en jäkel på att sikta
*fokuserad
*bra på att gömma mig och dyka upp när man minst anar det
*ännu bättre på att springa och skjuta ner alla jag ser

Dock har jag mindre bra sidor som gör mig till en sämre laserdome spelare:
*lättskrämd (man hör mig genom hela hallen)
*grymt tävlingsinriktad (jag skäller ut min lagmedlem om de råkar skjuta mig)
*ser lätt rött och ska till varje pris skjuta ner den jag är arg på.
*galet dålig förlorare

Men som jag älskar det! Jobbade järnet i 40 minuter. Sprang som en galning efter små kidsen ( tänkt när man var så liten och orkade som dem som var överallt!). Sprang och skrattade om vart annat. Och så skrek jag mig hes:)

Perfekt uppvämning för morgondagens lopp. Alla andra skulle ut å jag åker till Coop och laddar med något att mumsa på ikväll. Nu e de kvalitetstid med Lucia!

-A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback