29 maj 2011



Galet va tiden går fort. Snart är vi inne i Juni...
Idag är det morsdag. Grattis älskade mammi!

Pratade med henne igår och hon sa till mig att även JAG ska firas då jag är mamma till älskade Lucia. Naaaaw. Så kanske man kan se de :) I fredags natt när jag och pringen åkte hem tillsammans (han hade vart hos en kompis och haft Lucia med sig) hade jag henne i famnen. Hon la sig ner och somnade sött. Folk tittade på henne och tyckte hon va så söt. Så galet stolt jag var då! Älskar min lilla skitunge!

Många säger att katter inte är smarta. Men jag skulle säg tvärtom! Tittar man på henne kan man nästan se hur kugghjulen i hennes söta lilla huvud snurrar och ser hur hon kommer på hur hon ska göra olika saker.

åååååhhh va jag älskar dig min lilla skruttefia!

gratttis till MIG på morsdag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback