Världens sötaste kusin



Angel


Här försöker min kusin lära sig att äta med kniv och gaffel. I normala fall äter de med händerna eller med gaffel och sked. Hon tyckte det var så himla kul och ännu roligare var det att se på när hon åt. Det gick inte så bra men kan tänka mig att hon kommer att träna och träna tills vi ses nästa gång. Förhoppningsvis om ett år.

När vi var och hälsade på släkten bodde vi i huset som mamma byggt och där bodde en av hennes bröder (Melchor - som bland annat vart i sverige när jag var mindre och bodde hos oss i ett halvår, fått en underbar relation med honom på grund av det så han är en av mina favoriter) och hans familj .

När vi vart i Filippinerna alla andra år har vi bott på hotell 4 mil bort och vart där då och då och rest bland öar större delen av tiden. Men den här gången var det annorlunda. Nu bodde vi tillsammans och jag fick en helt annan relation. Saknar dem så otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback