5 december och jag erkänner...

Jag är helt slut i hela kroppen.

Helt slut...

Ska bli skönt med en vilodag imorgon. Hade jg tänkt längre än näsan räcker idag så hade jg vetat att man inte ska springa mycket i nya skor. Tänkte kanske bara någon km på bandet.

Visst.

Efter 5 km hade jg ont i fötterna. Skoskav. Sen var det bara att ge sig på mitt efterlängtade step pass. Valde step idag för att leka av mig lite. Det har vart både styrka och löpning i veckan och behövde bara släppa tankarna och köra passet jag kan utan och innan.

Resultatet av att jag redan kan koreografin var att jag tog i hårdare och gick ner djupare. helt slut!!!!

Behöver en vilodag imorgon. Måste påminna mig om att jag faktiskt bara har tränat ordentligt sen e september och 5 dagar i veckan och ibland dubbelpass tar hårt. MEN DET ÄR SÅ KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback