Vackraste paret ever!

Foto: Josefin och Anders


Jag och prinsen fick nöjet att börja min semester med att fira när Josefin och Anders sa ja till varandra. Aldrig har jag sett ett par stråla så mycket av kärlek till varandra. Jag var en av alla som stod och bölade när de sa att de älskade varandra och sen sa ja.
Allt började vid kl 16:00 lördagen den 23/7 och vi belv hämtade vid halv 1. När jag kom hem kände jag hur mina fötervärkte av allt springande i mina höga skor ,em de var väl värt det! Vet inte varför jag var så förvånad över hur välplanerat allt var för jag vet ju hur bra Josefin är på jobbet men hon överträffade verkligen sig själv här. Vacker som en solnedgång var hon och Anders var så stilig.
Mitt första kompisbröllop och är  mycket ärad för att vi  fick komma.
Ö n s k a r   e r   a l l   l y c k a   i   v ä r l d e n !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback