underbara soliga dag!

Bild: från Spanien i maj med Lisa



Vilken fantastisk dag! Sov till klockan 11 idag. Vad är det som har hänt med mig? Anna-Lena sover ALDRIG längre än till klockan 9 men under den här semestern har jag vaknat runt 11 hela tiden.  Får ta och bättre till mig för förlorar så mycket av dagen.

 

Dock så hade jag glömt bort arbetarna. De väckte mig vid 8 med detta j*vla borrande och sen fortsatt de... Klockan 16 kommer prinsen hem från jobbet. Sen ska vi grilla med Martin och Madde hos oss för att sen spela lite härligt spel och mysa med vin.

 

Funderar på vad jag ska hitta på innan dess. Saknar Varbgerg coh Halmstad. Så nära till stranden och omringad av vänner :)

 

Saknar Lisa!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Naaaw söt du är!



Jag har också börjat sova länge... förstår inte vad som hänt, men tyvärr står klockan ofta på strax efter 10 när jag vaknar. Wierd!



Pussilulllull


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback