Halmtad 31/7-3/8

Andra veckan av semestern firades med 4 årsdags mys coh en tripp ner till Halmstad. Pappa är bortrest så vi fick låna hans lägenhet och komma iväg lite mer från Göteborg. Underbara 3 dagar med jätte mycket sol, strand och god mat och sällkskap.
Första kvällen när vi kom ner så tog vi det bara lungt hemma tillsammans med varandra och kisemisen.
I måndags så mötte vi upp Micke Boo som spenderar semestern i Halmstad även han. Åkte för att sola och bada i Haverdal och senare i Tylösand när molnen kom in över det förstnämnda.  Kvällen tillbringades med mat och dricka  samt spel i lägenheten för att sen möta upp delar av familjen i stan på kvällen :)

Bild: jag och prinsen

Bild: jag och micke

Bild: Mamma och prinsen

Bild: älsklingskisen mös på balkongen

Tisdagen började med en jätte stor brunch hos mammisen för att sedan åka upp till Tylösand och solgården å lite after bech (måste ju visa prinsen som inte vart på afterbeach innnan hur det går till i Halmstad)

Bild: "på G" år på scen tillsammans med en härlig kille från publiken som roackade loss!

Bild: på väg hem från stranden. Underbart väder och önskar att det kommer vara lika fint hela semestern tack!

Du å jag = kärlek!

 

Bild: middag hemma hos min mamma

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback